Čtyřkolka Kazuma Jaguar 700 4x4 De-Luxe

Napsal Ctyrkolky.bloger.cz (») ve středu 20. 2. 2013 v kategorii čtyřkolka - automat, přečteno: 3592×
kazuma700.jpg

Jak jsme Vám před časem slíbili, přinášíme Vám více informací o nové čtyřkolce s obsahem úctyhodných 700 ccm.

Řeč je o již dříve zmiňovaném, avšak novém modelu čtyřkolky Kazuma Jaguar 700 4x4 De-Luxe.

Podívejme se na tedy na čtyřkolku pomocí "drobnohledu". V první řadě je nutné říci, že se jedná o automat. Nikoli manuál, takže kdekdo z Vás asi zapláče, že si sám nezařadí. Uvidíme, jak se nám v praxi tato čtyřkolka osvědčí. Dle jejích přbuzných by se mohlo jednat opět o správnou volbu. Protože chod těchto čtyřkolek bývá dobře zpřevodován. Věnujme tedy ještě chvíli pozornosti této čtyřkolce v oblasti řazení. Přesně řečeno nám motor bude řadit pomocí variátoru CVT. Na plně automatické CVT převodovce naleznete stupně R, N, D, L.

Jestliže jsme zmínili motorovou záležitost této lahůdky, máme přesné info. Motor je zde z výroby čtyřtaktní jednoválec, který bude chlazený vodou. Průměr válce je úctyhodných 92 mm a zdvih pístu pak celých 75 mm. Kompresní poměr je udávaný 10.2:1. Mazání je udáváno jako tlakové pomocí technologie Splash. A konečně se dostáváme k parametru, který zajímá u čtyřkolek mnoho nadšenců. Maximální udávaný výkon činí povšimnutíhodných 32 kw. Tomu by odpovídala při 5800 otáčkách síla zhruba 43 koňských sil. Krouťák je při 5000 otáčkách 56 newton metrů. Z těchtou dvou údajů lze vyčíst, že čtyřkolka nebude troškař a že si čas od času pořádně "pápne". Ale těm, co potřebují pořádný zátah to fakt vadit nebude. Přitom se nemusíte bát, že budete hned na suchu, protože palivová nádrž má objem 10,5 litru. Maximální rychlost, kterou v papírech naleznete je 80 km za hodinu. Ale nejvyšší rychlostí pravděpodobně stále jezdit nebudete.

Když budete chtít osedlat tuto čtyřkolku, počítejte s tím, že si budete muset sednout téměř 1 metr vysoko. Když pojede sami, bude to velmi pohodlná jízda, jelikož tato čtyřkolka má homologaci uváděnou do silničního provozu pro dvě osoby.

Dalo by se zajisté napsat mnohem více od toho, co můžeme čekat od základního obutí čtyřkolky, jak se asi budou chovat brzdy či účinnost tlumičů, nicméně lepší bude, když uvidíte tento stroj a vyzkoušíte sami "na vlastní kůži" tuto novou čtyřkolku.


Komentování tohoto článku je vypnuto.